Vedení účetnictví a mzdové agendy v systému Helios iNuvio
Potřebujete spolehlivého partnera pro vedení Vašeho účetnictví a mzdové agendy? Rádi bychom Vám nabídli naše služby, které jsou přizpůsobeny Vašim potřebám a požadavkům.
Data jsou zpracovávána v informačním systému Helios iNuvio, který poskytuje širokou škálu modulů, pokrývajících všechny oblasti podnikání.
Začínáte podnikaní, jste na startu, a potřebuje řešit účetnictví? Máme pro Váš řešení! Zpracujeme Vaše účetní a personální záležitosti dle účetních standardů v našem balíčku START.
Nabízíme Vám rychlé a bezpečné řešení Vašich účetních a personálních záležitostí, takže se můžete plně soustředit na Vaše podnikání.
Jsme tu pro Vás, abychom Vám zajistili spokojenost a spolehlivost.
Startujete podnikání?
Zpracujeme Vaše účetní a personální záležitosti v systému Helios iNuvio, dle účetních standardů v našem balíčku START za zvýhodněnou cenu.
Balíček START pro začínající společnosti do 2 let od založení.
Balíček START
pro začínající společnosti do 2 let od založení v rozsahu: do 50 dokladů / 5 majetků / 3 zaměstnanců
Obsahuje: • Vedení účetnictví v souladu s platnými zákony a předpisy • Zpracování daňových přiznání a dalších daňových povinností • Evidence majetku a závazků • Vedení mzdového účetnictví • Zpracování mzdových listů a dalších mzdových dokladů • Komunikaci s úřady a institucemi
Váš business se rozběhl, potřebuje řešit další agendy související s podnikáním?
Nejsnazším řešením je implementovat systém Helios iNuvio. Od nás získáte přednastavený systém s Vaší účetní a mzdovou historií, do které nasadíme všechny Vámi požadované agendy, tak aby jste mohli růst.
Tato strategie Vám přináší snížení nákladů na implementaci ERP systému, zachování plné účetní historie.
Máte zájem o naše služby?
Spojte se s námi a rádi si dohodneme osobní schůzku nebo on-line call.